,,Mano knygų pasaulis” – jau ir Facebook’e


Ilgą laiką galvojau, kad to nereikia nei man, nei kitiems dėl pačių įvairiausių priežasčių. Juolab, kad yra toks dalykas kaip Tinklaraščiai apie knygas. Tačiau karts nuo karto manęs vis kas nors paklausdavo, ar neturiu susikūrusi puslapio savo tinklaraščiui ,,Facebook’e”. Tad ėmė bręsti mintis apie tokio puslapio atsiradimą, o šįvakar jau galiu paskelbti ir garsiai.

Kokia informacija dalinsiuosi savo puslapyje? Be abejo, svarbiausias turinys – nuorodos į atsiliepimus apie perskaitytas knygas mano tinklaraštyje. Karts nuo karto planuoju dalintis ir kitokia su knygomis susijusia informacija, jei tik man ji atrodytų aktuali ar verta pasidalijimo.

Tad kaip galima rasti mano puslapį? Spauskite čiaMano knygų pasaulis.

Parašykite komentarą

